Sunday, November 16, 2008

"MORGENSTUND HAR GULL I MUNN"

Slik er utsikten min 06.00 om morgenen...
....første dagen med is på bilrutene, og - 6... fristet det ikke så mye å sette seg på scooteren å kjøre 8km rett frem på en åpen slette....
....men etter at den turen var over skulle jeg gå 3km til.....da oppdaget jeg horisonten, og innså at morgenstund har gull i munn......imens jeg gikk der,begynte jeg å se meg rundt å fundere litt over livet....med meg hadde jeg kameraet...og det resulterte i di neste bildene,kombinert med disse tankene.......
.....det er alltid "lys i tunnelen".............det kan virke fjernt, men det er der.........
..........av og til føles det som alt går rundt inni hodet...og hardisken er litt overbelastet....
.....dagene føles like, og det virker som alt går rett frem uten forandring.....

....men så kom jeg på at det er opp til oss selv og hoppe av det tankesporet, og selv være med å skape høydepunkter i hverdagen vår....
......sette farge på tilværelsen.............
ja det var dagens lille tankerekke fra tabtims hardisk.......

1 comment:

Anonymous said...

Hei, Snella!
Store mi tid...det var dame som kunne tolke, og for fine bilder... Også av gårde så tidlig om morgenen da, det høres ikke sunt ut, spør du meg.

Du!! Glemte å si det, men så at du har bidratt med foto i NMS sin kalender for -09! Det var bilde det! Flinke jenter, du og Karin, for hun hadde og noen.
Ha ei fin november-uke, dama! Og kos deg på jobb...trøst deg med at det blir mange bath ut av det, gett;-)
Klem, Hilde.