Thursday, November 20, 2008

"HALD-TREFF" PÅ MAJORSTUEN 27.NOV

Dette er den fantastiske klassen min på HALD med lærer Agnar ; ) savner hele gjengen, pluss de andre klassene på skolen, utrolig å tenke på at det er 3 !!! år siden denne høsten, at vi stod håpefulle utenfor porten der ; ))) ...............mange er jo i det store utland for oss, men i sitt fedreland for dem.....men jeg har lyst å møte så mange som mulig fra kullet mitt før jeg drar ned til thailand igjen..........derfor har Bente og jeg bestemt oss for å arr. ett mini hald treff 27.nov
på majorstua hos Bente. Det starter 19.00 - ...det er ikke godt å si ; )
håper virkelig de som er i oslo-området, og ellers tilreisende får til å ta turen innom.
jeg har en gammel tlf som har "omkommet", så derfor kommer invitasjonen her og på facebook...håper å se dere, på torsdag til uka ; )))

.............sett av denne dagen vi har så mye spennende å mimre om, og iallefall jeg trenger enn liten oppdatering om ka hver og ein gjær på nå.................
..............snapp tak i de dere ser, og "dra" de med til majorstuen....... sees !!!

ring for veiforklaring, når du har gått av t-banen på Majorstuen... 91 17 21 54

No comments: