Friday, September 12, 2008

HVA GJØR JEG NÅ ???

Jeg jobber i hjemmesykepleien og hjelper eldre mennesker med alt fra dusjing,til kverking av veps ; )
...det beste med denne jobben er alle de gode klemmene man får, av de "gode-gamle kjente", man ikke har sett på leenge...
...det verste med denne jobben, er de gangene du møter på denne såpa ( eller slektninger av den ) på vasken, når du skal vaske deg.....den STINKER.....og lukta sitter på hendene lenge etter du har vaska deg med andre såper også....ugh !!! ellers takk............
....når jeg ikke er på jobb, har jeg tilbrakt x-antall timer i lager-rommet mitt...men nå nærmer det seg slutten, snart har jeg vært igjennom alt, og solgt de store tinga...det er bare sofaen igjen...phu...litt lei esker med alt mulig rart oppi kjenner jeg.....
...i den lille campinghytta jeg bor, har det og blitt veldig fint nå, min første gjest var den yngste nevøen min som hadde kledd seg opp til fotografering....

1 comment:

Anonymous said...

thats amazing story.