Tuesday, September 23, 2008

BACK IN "BØRGEN" ELLER BERGEN...

Denne helga var jeg i bergen, "good" å komme tilbake til gamle trakter og møte igjen gamle kjente ; ) savnet å se de som ikke var der lenger også..rart at de har flyttet,de hørte liksom til byen ifjor..før avreise på torp tok mamma ett bilde av meg, hun kommenterte at jeg matchet ballongene, viktig det vet du, for å skli best mulig inn i flyplass-miljøet, hvor jeg for øvrig stortrives ; )
..nydelig utsikt på flyet....fikk litt lyst å prøvehoppe......men drøya`n.....
Lørdag var det bryllupsfeiring for Alexander og Ine, i selskapet møtte vi denne karen ; )
Alexander fikk en sang som hyllet ham selv, og måtte opp på stolen og motta hyllesten...
Her er det flotte brydeparet ; )
Alexander med sin nye svigerfamilie.
Søndag var jeg på thairestaurant med denne herlige forsamlingen folk, nammmmmmmmm !!!

WÅÅÅÅTCH OUT...............

Dette flyet virket sååå lite etter de jeg har flydd de siste gangene.........men gikk bra, kom frem..hjem igjen tok det utrolig bare 40min...!!!medvind ???
Ute farger høsten tilværelsen for tiden, jeg går masse turer i skogen og beundrer blader som dette..GOD HØST OG HØSTFERIE !!!

1 comment:

Anonymous said...

Så koselige bilder!kjekt at du tok turen til bergen i eit så lite fly...
litt av eit blinkskudd av oss op bryggen du-eg ville holdt meg langt unna desse jentene...

Nyt hausten og turer i flotte haustfarger:)eg e litt med på bloggen sjøl om min er død.

Klem Ploy