Monday, June 30, 2008

SISTE GANG I KIRKEN

Igår var jeg i kirken for siste gang i denne runden, de ville at jeg skulle si noe, og jeg var fremme og takket for meg og ett flott år...på thai...........skummelt, kjente hjerte banka hardt i brystet.
Denne gangen signerte jeg i gjesteboka på thai og, men det er bare Tabtim jeg kan skrive og, det skal sies..............
Gode klemmer........
....og beskjeder som : Tabtim, jeg lar deg ikke reise, du får ikke lov......varmer i ett allerede opprørt avreise hjerte......
...ikke så greit når fire stykker vil bli løftet samtidig......
.."kirkekaffe" på Starbucks er en tradisjon jeg kommer til og savne, koselig kvalitetstid med Anne og smågutta. Igår drakk jeg og kaffe Hilde, kryss i taket, det hadde kommet en ny som het dark mocca, var god !! Chalom og jeg var ute å gikk litt som vanlig, denne gg studerte vi biler,busser og motorsykler,alt som er stort og har fire hjul,er O-O-O...på Chalom sitt språk...imens han peker......

No comments: