Monday, June 2, 2008

HVERDAGSBILDER FRA JOBBEN

Som dere har fått med dere på denne bloggen, er det mye som skjer på fritiden..Men arbeidsdagene er jo selve hverdagen, med mange gode og verneverdige hverdagsøyeblikk.. ..dette er ett av de, ved tre tiden kommer "skolebussen" fra der barna imellom 3-6 år går, ned til home of praise, hvor barna blir hentet av foreldre el andre..Da er jeg så heldig å stadig få fanget fullt av skjønnasser, og vi synger : ride ride ranke, ja VI synger faktisk sammen, for når barna har hørt det mange nok gg begynner de å synge selv også...de vet jo ikke hva de synger om, men gøy har vi det...og de vet når tid det nærmer seg at de holder på å falle av..
Hilde og noen venninner kjøpte fem hoppedyr til barnehagen, de falt veldig i smak, og er konstant i bruk....
JA, jeg liker ting formet som en frosk, de er festlige..akkurat som bamsen min ; ) kul sekk ??
...apropo skjønnasser...
STORE smil, men det er ikke alle som alltid har grunn til å smile hver dag..mange av barna jeg møter har veldig unge foreldre, endel stikker av, finner seg en ny kjæreste og lar barna bli igjen hos besteforeldrene, det er ikke altid like godt å forstå når du er et, to, tre år................................hvorfor mamma eller pappa ikke kommer hjem igjem til deg..
Playmo er knallgøy, for store og små,denne kvelden var det ca ti stykker i den kroken konstant...
"Big boy" ( intern grunn til dette navnet, ikke sant linni and beekey ?? ) i siget med scanning.....ser dere likheten, flott tanngard begge to.........tulla ; )
Dette er ikke ett spøkelse, men en nydusja gutt som har fått deilig svalende talkum i ansiktet...
Ikke alltid sååå greit å treffe rette beinet med en gg.......men jobber med saken...
NAMM........
En dusj i hageslangen i varmen er GOOD..
Jeg og den yngste kollegaen min, hun har dessverre slutta nå, Ang heter hun, hun vil bli savnet..
Alle thaikollegaene mine....
Det blir mange å savne.........
........når man om ikke mange uker vender nesa hjemover........
En formiddagslur er godt...
Er ikke jeg god ??....jeg har den kuleste morgensveisen hele dagen iallefall.... ; )))
Såpebobler er stas !!! - førstemann og smelle de..........

1 comment:

Anonymous said...

Fytti Tabtim, me savne ungane...d e sånn tårene komme i auene når me ser ungane ijen.Takk for at du tar vare på di:)
Ser ut så big boy har det bra....pokker, me ville an sko savna okke meir..hehe..
Okey, take care byebye

Linni and bikey kha