Sunday, February 24, 2008

HEGE HAR VÆRT HER TO UKER ; )))

Med klump i halsen sa jeg hadet og forlot flyplassen, det var så utrolig GODT å ha gamle kjente her........er liksom noe med de du har kjent hele livet............SAVNER DEG HER !!
Oppvaska gikk i en fei, i friluft på balkongen...men du hadde GRESLI mye såpe..hi hi...vi har det på film..
Med denne genseren glir du rett inn på jobben min..
Vi var i Bayoke sky, Bangkoks høyeste bygning...
GLAD I DEG !! er så stolt av at du kom helt hit...du er tøffere enn du tror..............mye og..........
Fredagskveld i Bangkok, er nesten ensbetydende med å høre på T-bone, har blitt mange ganger..og Hege fikk det med seg og, jeg fikk prøve lua til vokalisten...
Hege var med på jobb flere ganger,tror ikke du glemmer vaffelfesten vi hadde så fort...
Avskjedsfest for Gunn.....
TAKE CARE kjære vennen min, sees om 5 måneder........TAKK for at du overgikk deg selv og satte deg på flyet til Bangkok...gleder meg alt til nye minner med deg...........................KLEM..........

1 comment:

hvorfor ikke... said...

Åh, så skjønne dere er! gode venninner er gull verdt. Nå var det lenge siden jeg har vært innom, Anne. Så gøy med Hegebesøk, Ja, Hege er ei tøff jente! Tøffe og flotte begge to =)