Sunday, February 24, 2008

FADDER FOR THANAN

Jeg fikk det gledefulle oppdraget og dandere kakene, det liker jeg vet du.. ; )
Gleder meg til å holde kontakten og følge deg videre i livet Thanan.....
Skjønt eller hva ??....
Her er familien samlet, Be gikk i dress for første gg i sitt liv..............flott familie....
Hovedpersonen ser ut til å være fornøyd med dagen......
Dag prest,Anne/Be, Chalom/Thanan, og Solveig og jeg som faddere...TAKK for at jeg ble spurt... Stolt fadder...vet ikke hva Thanan tenker på..ser litt overraska ut.. ; )

2 comments:

Anonymous said...

Vi er kjempeglade for at du ville være Thanans fadder. Tusen takk for det!

Hilsen Anne og Be

Anonymous said...

Fytti grisen Anne og Be ska ver heldige for at dutakka ja til å ver fadder:)du e så sjønne Tabtim...Tenke på deg MASSE, å herligt å se du har det BRA:)

Ha ei knall uke på jobb..MISS YOU..det er engelsk å betyr:savne deg:)hohoh
SMask LINNI