Monday, February 1, 2010

FREMME I THAILAND...

...Camilla som var på teamet mitt på HALD, landet rett etter meg...vi tok taxi sammen, dit de skulle bo,og rakk akurat å spise før jeg måtte til flyplassen igjen og fly videre til phuket..koslig gjensyn, å hyggli å møte kjæresten hennes også...takk for laget...
..på medarbeidersamling på phuket, startet mine første arb.dager i sjømannskirken, hver dag før frokost var det morgenbønn, stemningsfullt med utsikt over sjøen......ellers var dagene fyllt med seminar, middag, og sosialt samvær....
...godt å ha en "kompis", som smiler konstant når man har jetlag og føler seg litt lost in space med bare nye folk rundt seg.....
...siste kvelden var det festmiddag, med underholdning osv, vi fikk blomst bak øret, fin "velkomstdrink", og salen var kjempekoslig pynta......
...før vi skulle dra, var jeg med hansi på en liten mopedtur, vi kjørte til en havn der det var MASSE flotte dyre båter, og vi fant ut at denne måtte tilhøre James Bond.....rett inærheten var ett nytt hus til salgs for 10.000000 -KR slå til ; )))

2 comments:

Anonymous said...

Skal sei...dama har blogga:-)
SÅ artig å se bilder fra ditt nye liv- det er søren meg lenge siden sist! Men: ser at det nytter å sjekke innom jevnlig, hehe... Godt at du har det bra, Anne - tenker du blir sikkert like glad i Pattaya som du er i Bangkok...om ikke mer. Ser på værkartet nå at Thailand får "eit nyyydeleg ver" (sitat værdama på TV2)i morra. Heldige du! Ha ei fin uke vennen.
Klem fra Hilde.

Anonymous said...

Heihei:)
Fytti så mangen jille bilde, he såde nogen tima m dette. Dæ æ såå jillt å fylla mæ, ville våre mæ dæg!
Men godt du trives å he goe folk rondt dæg. Å at du får besøga folk i Bangkok, hels te di ifrå mæg.

Kos dæg viare min venn, så snakkes me:)

BK