Monday, February 1, 2010

EN NY HVERDAG..

....såå langt trives jeg godt i ny jobb, på nytt sted...men merker ennå at jeg tenker på bkk som hjemme her i thailand, endrer seg når jeg blir mer kjent her i pattaya...

ikke rukket å se meg så mye rundt enda, men snusa litt på nattmarkedet, shopping osv...ser bra ut..

jobben er veldig anderledes enn det jeg er vandt med fra bkk, da jobbet jeg jo med barn, nå er det mest voksne jeg omgåes, kjempetrivlig det og, men uvandt å være med nesten bare nordmenn, heldigvis har jeg tre thai- kollegaer og, så jeg får holdt ved like thaien...

har vært ett par småturer til bkk, og hilst på gjengen på jatujak, og andre kjente i byen....

2 comments:

Linni på nye eventyr:) said...

Hejhej Tabtim:)
Utruligt kjekt å følge med på bloggen din :)kunne ønska eg og va i Thailand altså. Men he en plan om å reisa ner ijen når skulen er ferige :):)


Jillt at du va på boss tower.. ett stort savn.
Å ikke minst Big boy og anne brit..GOE folk:)
Ta vare på deg selv smukka :)

Robert said...

Hællæ!

Godt å se du er i slaget!
Tror det er godt marked for en "kystjeger med stor hake" i Pattaya!

Lykke til i ny jobb!