Tuesday, November 3, 2009

IMORRA DRAR JEG TIL THAILAND..TILBAKE 2.DES...

...straks er jeg pakket og klar for avreise ( til mitt andre hjemland - Thailand ).....håper kofferten blir litt bedre lastet en dette.... ; ))) med på turen er Lamjay, og ei venninne av henne, Bikeey, Linni, Hilde, Kjersti og andre "thailand - elskere" er med i ånden.....
...siste dag i barnehagen er over for denne gg.....gleder meg alt til å se småttassane igjen om en mnd.....ta godt vare på dere selv i høstmørket !!! og hold dere unna nærkontakt med "svin" ; )...challabays, see you soon...klem fra Tabtim ; )))

5 comments:

Anonymous said...

Anne!!
Ha en velsigna god tur til gamlelandet:-)Godt å få være "med i ånden" - skulle gjerne vært med fysisk og...men noen må være her og holde hjula igang...jaja...
Kos dere masse, masse - på flyet, i Bangkok, fjellene, i sola, og med alt dere finner på - gleder meg til å lese "reisebloggen" som jeg har bestilt, hehe...
Tenker på dere!
God klem fra Hilde.

Anonymous said...

Fytti æg ska tenka møje på dåkke når de æ der nere, ville sååå våre mæ dåkke.... Godt me æ m i ånden ja... Kos dåkke vanvittigt møje å hels te addle dei goe folkå der nere.
Snakkes

BK:)

Hanne said...

Der er bildet som jeg tok jo!! :) Når du leser denne, er du vel i Thailand allerede... Her har det snødd idag, så NYT sol og varme mens du har sjangsen! ;) Kos deg masse! Klem fra Hanne. :D

Solveig Meling Johannessen said...

Hei Anne!

Velkommen tilbake til Thailand.
Leste nettopp gjennom en haug med innlegg på bloggen din. Du har så mange fine tanker, dikt og morsomme bilder. Keramikkvasen du lagde i Thailand var veldig flott også!
Snakkes vel kanskje?

Anne Brit og Arne said...

Gleder oss til å se deg igjen! Velkommen til oss på tirsdag!