Wednesday, October 14, 2009

VISIT BK, LINNI, LAMJAY AND ANNE GRO...EI "VÅLDIGT JILLE" HELG PÅ JÆREN..

..."beklager" mange bilder av meg selv i dette innlegget....ha-ha...og JA jeg er glad i turkis farge..... ....vel fremme på jæren, var det første Anne Gro og jeg gjorde, å dra på sola-stranda å lunsje....digg !!!
...FANTASTISK å se deg igjen "Aarsland".....; )))
...radar-paret fra bildøy....cliffi lurte på om vi ikke sku ta ett høstbad, men ble ikke noe.....
.....kjørte til ålgård å besøkte grava til Eli........uvirkelig.........
....saturday-night at bk's place.........narak !....
....breakfast sunday morning......
FOTOSESTION at the beach.........en-to-treeeeeee og..........one-two-treeeee and.....
hopp......jump........
......"the gang".......fin gjeng.....
...some hours or actually 2 years after this photo.....noen timer, eller faktisk 2 år etter dette bildet.......
.....we made this..........tok vi dette......
....crazy girls......litt smågale eller skal man si lekne jenter.....
......."JOW-MAN".....
......BIKEEY & LINNI........
....we tried to make a heart......almost there......555555..........vi prøvde å lage et hjerte, gikk jo nesten det....chay chay yes........


.......sleeping beauty.......or NOT.........
.....where i live it's not so nice beaches as this.....so i have to take a looong look to remember, how it's like....55555.....slik ser en innenlands-østlending ut når'n kommer til så vakre strender som på jæren........bare ser og ser for å lagre synet.......hi-hi......


"SABAY DEE".....VI HADDE DET FANTASTISK........
....hot chocolate......ummm.......kakao med krem har jeg aldri drukket på ei strand, men her varmet det godt i kropp og sjel.......
....back home after 2 nice hours......så va'det him igjen etter 2 good'e timer på beach'n...we'll be back....
...one night my friend and me walked under the stars.....wonderful......anne gro og jeg gikk stjerneskinnstur.........pus fulgte etter hele veien......
....etter råd fra bikeey, dro jeg innom gjestdal bakeri, og fant "saklig" gode glutenfrie skolebrød, kransekake og brød....kjøpte med meg 10 (!!!) brød hjem.....mange rare suvernier man kan kjøpe på tur.......
...at gallery Amare Budis have some painting's......take a look at www.amare.no .....på galleri Amare, har Budis utstilt noen bilder....... ...i liked this the most.....dette bilde var det fineste synes jeg.....
..gallery amare....
...the view from the plane, mountains with snow.....utsikten fra flyet, med snø på toppene....
...vel hjemme igjen der grantrær og bare grantrær bor.....

...å jordene pynter opp innimellom........TUSEN TAKK FOR EN minnerik- HELG MED DERE JENTER !!! SEES ; )))

4 comments:

Anonymous said...

Blant alle de koselige bildene fra en helg på vakre jæren, dukka det plutselig opp et bilde av grava til Eli. Uvirkelig er det og uvirkelig vil det alltid være at solstråla er borte. Begynte å gråte når jeg så det bildet. Eli er savnet ingen tvil om det.

Anonymous said...

Såå fine blogg:) ja, dæ va ei goe helg, hjertele velkommen ijenn!!!

BK

heidi said...

annemor, du er så fin! og så sprelsk! kjenner det begynner å sprelle litt i meg også av å lese på bloggen din :D ps: den gråe lange jakka di var fantastisk fin!!!

Anonymous said...

Ser ut som om du har kost deg masse på vakre Jæren! Tenk det, jeg vokste opp på de strendene! Det er nå i det siste jeg har innsett hvor heldig jeg e!