Monday, October 5, 2009

SLEEPING OUTSIDE IN MY LOVELY SLEEPINGBAG


One night i slept in my mum and dads hamoock..so GOOD..."people" say that after 20 years from now on, you will REGRET more, what you choose NOT to do, than what you choose to do.....so make your dreams come true....

-------------------------------------

En stjerneklar september natt, overnattet jeg i hengekøya til mamma og pappa, fantastisk !!

Om 20 år vil du være mer skuffet over ting du IKKE gjorde,
enn over dem du gjorde..

så kast loss.
seil ut fra den trygge havnen...
UTFORSK
DRØM
OPPDAG

1 comment:

heidi said...

KULT!! jeg skulle hatt litt mer go i meg jeg også, har glemt all den sprelskheten som du ikke har glemt for å si det sånn :) må skjerpe meg. kan ikke bli gammel för tida.. NYT! kjempeglad i deg annemor!!

ps: du er knall på å posere! kult bilde fra nordkapp :D