Monday, August 10, 2009

TIL MINNE OM ELI


..En dag fikk jeg høre denne triste og ufattelige beskjeden, Eli har omkommet i en ulykke.....

...sjokkert leste jeg dette i en avis på nettet... :

..Eli var på fottur med ei venninne, da de skulle krysse ei elv, ble Eli tatt av strømmen..
frivillige og redningsmannskaper lette gjennom hele natta, morgenen etter ble hun funnet i ett vann....

ufattelig, at Eli som jeg bodde sammen med på rommet på HALD, ikke er mer.....hun ble bare 22 år gammel...
en dag litt senere var jeg på bloggen til Eli, det siste innlegget hun hadde skrevet der, handlet om en engel hun hadde på døra inn til rommet sitt, den hadde hun hatt siden barneskolen...på slutten stod det : Gud beskytter meg og passer på meg. Jeg har virkelig englevakt.....denne setningen ble spesiell å lese, nå da Eli var gått bort i en ulykke.......

bilde over er egentlig en mast på en båt, denne så jeg da jeg var ved sjøen den dagen begravelsen til Eli var...

synes det var ett bilde på at vi tenker på kors når noen dør, men i himmelen er flagget heist til topps når en kristen kommer "hjem".........

TAKK for gode minner fra HALD- året Eli, hvil ifred.........sender tanker til familien og kjæresten til Eli........

No comments: