Friday, August 20, 2010

HJEM TIL NORGE 5 UKER, I JULI..HOME TO NORWAY, 5 WEEKS IN JULY..

...Imens jeg er i norge på ferie, skal Jing bo på rommet mitt, kos deg, senga er himmelsk...
...Jing var så grei å kjøre meg til flyplassen, tusen takk, sees om fem uker....Jing drived me to the airport, thanks....
....godt å ha tetris å fordrive tiden med, når en ikke får sove...
...etter en stund begynte hun jeg satt ved siden av, som het Yu Min, og kom fra Taiwan, og skravle, spennende, hun skulle til Paris, og være der en mnd...I met a girl from taiwan.....
...vel fremme på torp, møtte mamma og pappa meg, får alltid klump i halsen og tårer i øynene når jeg ser de......kom ut til et fantastisk vær....skikkelig norsk sommer......home in norway, my dear mum and dad picked me up......i always start to cry when i see them......6 month since las time....
....denne dagen skulle vi 3 ha sammen, vi dro rett til Furulund og spiste middag.....we went out for dinner....
...nammmm, tror det het ishavsrøye...kan det stemme ??...fish....
...så gikk turen til verdens ende.....stillhet.......er en nydelig "lyd".........we went to a place calls, the end of the world, it was so nice to "listen" quietness again.....
....min kjære mor og far, my dear mum and dad...
...nydelig ren luft...fresh, clean air....."i believe i can fly".....
..plutselig dukket det opp en vogn, som solgte thai-mat....ikke verst, hadde 7 forskjellige retter...I find a place where they sold thai food....jammi....aroy...
...koslig å se igjen pus, og beundre den nye låven som er blitt til hjemme, imens jeg har vært borte, knallfin....so nice to see my cat again......
...det er litt kjedelig å reise så langt alene, men en trofast venn smilte like bredt etter mange, lange timer i kofferten......it is abit boring to travel alone, but my good, and faithful friend, was still smiling a big smile, as usual, after a long journey in the suitcase.......
....norwegian breakfast.....
...my mum got a new hat from the north in thailand, i think you can see the top of it ??...555...
....barbeque........ummm, norwegian sausages is better than thai sausages, i am sorry to tell you..

No comments: