Friday, March 26, 2010

SOSIAL, TRIVELIG UKE, MED BESØK AV NAPAT/THOMAS

....tirsdag sist uke fikk jeg besøk av Thomas og Napat, vi var ute å spiste, kjempekoslig kveld.......
....etterpå måtte vi se litt på nyhetene, hvordan det gikk med demonstrasjonene i Bangkok.......
.....en kveld var vi en jentegjeng ute å spiste......praten gikk livlig, som den pleier der det er mer enn en jente til stedet ; ))).......
....en fin kollega-gjeng, fra v Anikken som har vært i thailand 6 mnd, og hjulpet til som frivillig i barnegruppa, ikveld setter hun seg på flyet hjem..så e' det mæ, Jessi i sort og hvitt, er en sporty dame som holder koken( som frivillig i kirken ) med godt humør, hun reiser hjem til spania til uka, disse 2 fargerike damene kommer til å bli savnet masse....heldigvis er Tone igjen her, så vi får rotte oss sammen så lenge.. ; )
...lørdagskvelden var jeg i 60 årslag, og Terje var bordkavaleren min, har vi ikke lekre hatter da ??
...sist helg var det internasjonal musicfestival i Pattaya, men jeg så mest thai-band.......
....gatene var STAPPFULLE av tenåringer som hadde tatt turen fra Bangkok........
...søndagkveld var jeg så heldig å få Napat på besøk igjen, da var vi ute med en jentegjeng, og spiste både sushi og thaimat....NAM !!!....fant en ny resturant som jeg kommer til å bruke mer, nyydelig mat..Surf kitchen, rett ved Jomtien soi 5...
....jentene ute å sjekker trøkket på musicfestivalen........
....det var ikke alle som synes det var like viktig å ha så meget tøy på seg, til info...dette er en gutt (!)
kanskje ikke så rart jeg blir litt sliten i hue av alle inntrykkene i denne i overkant frilynte byen...
....vi gikk igjennom Walking street....og da vi gikk igjennom en bar, ned til sjøen, var det ca 20 "båser"/barer, med 15-20 hylende jenter i hver, fordi de ville rope oss bort til seg, slik at vi skulle slå oss ned med dem....det er tragisk og si det, men det minte meg om ett grisehus.....alle hyler til de har fått noen å snakke med.....og da blir det stille......har virkelig vondt av jentene som må jobbe her, da hadde jeg GJERNE vaska både gulv og doer hele uka istedet...............
...Napat var hos meg fra søndag-tirsdag, KJEMPEKOSLIG å ha ei jente å skravle med...og skravle fikk vi gjordt ut i de små timer begge kveldene, den ene kvelden lagde vi vafler...NAM !...og hadde vin til, aldri prøvd den kombinasjonen før ; ).....

No comments: