Thursday, January 1, 2009

FLYTUR, GJENSYN OG PLUSSGRADER

Etter en heller søvnløs natt, var vi endelig fremme på gardemoen, mamma og pappa rakk å hilse på Gunn og BK, koslig så vet de hvem jeg deler hverdagen med nå......
........disse 3 jentene har alle en mor som heter Bjørg og ett navn til, så dette teamet har naturlig nok fått navnet, Bjørgs døtre...............her er vi inni juletreet på gardemoen...........
......på gardemoen traff vi kjentfolk som skulle med samme flyet som oss, artig.........håper dere hadde et fint opphold i istanbul..........
............litt etterlengtet søvn i en sofastol på flyplassen i istanbul.............
...........og vi fløy og vi fløy..........................og sov litt heldigvis..............
.........vel fremme hos anne og be, ble julegavene delt ut, gutta var fornøyd med tegnebøkene, og tok de i bruk med en gang......
bikeey med nissene på terrassen til anne og be, de trang strengt tatt ikke tatt på seg ulltøy her....
........første kvelden var vi tilbake på favoritt gaterestauranten vår, hjørnet, der spiste vi FANTASTISK mat..............
.........storfamilien på vei til butikken........
........nyttårsaften på dagen fikk jeg massasje, good........
........dette var mitt matbidrag på bordet til nyttårsaften..
.......naboene begynte å synge karaoke midt på dagen nyttår, og har ikke sluttet enda..litt lei av den typen musikk på maxvolum i 24 timer, men men.....thanan var med oss bort på besøk, han synes det var morro han at så mange var oppe like tidlig som han...det han ikke vet, er at de aldri la seg....
........den skal tidlig krøkes som god karaoke sanger skal bli............
GODT NYTT ÅR TIL ALLE KJENTE !!!

4 comments:

Connolly said...

En liten nyttårshilsen fra Norge dukker herved opp...

ser ut som du har det som plomma i egget akkurat nå, og det skal bli artig å følge deg videre....

Ellers skal jeg gjøre et tappert forsøk på å komme igang med egen blogg igjen, det som er der nå gir meg bare dårlig samvittighet... (",)

Men du er jo uansett deg selv lik da..med et lurt smil og livsglede til tusen...de er heldige som har deg der nede...kose deg masse og legg ut mye derfra fremover...også håper jeg at vi sees på Puls igjen sånn etterhvert......

klem fra meg.....

Anonymous said...

Godt nyttår, Annemor!!
Nå er dere i gang - gleder meg stort over alt dere skal oppleve framover.Og husk: jeg følger med nesten HVER dag!:-)
Og tro ikke at jeg er misunnelig...bare bittelitt...
Kos dere masse, masse!!
Klem.

Nils said...

Hei Anne! Hvilket flyselskap er det du flyr med på bilde nr. fem? Bare lurer...

Nils

Mydland said...

Kjære Anne
Velkommen tilbake til Thailand!Håper ikke det blir så lenge før vi treffes! Hilsen Astrid i Mukdahan