Sunday, March 30, 2008

KOH-CHANG 10.3-14.3 ++

Endelig litt strandliv noen dager........
På ferja......
Disse palmene var glad i hverandre.....
....jeg sier ikke mer..........................nydelig !!!
Det er laaaaangt hjem..........til Noreg.........Livets lyse sider......
Utedusj var skikkelig digg.....
Skumring....i "palmeland".....
Bra motto !!! stedet vi bodde på, levde etter dette mottoet...

Til alle der hjemme : JEG ER GLAD I DERE !!! GLEDER MEG MASSE TIL Å SE DERE....

Jeg var på thaimatkurs en dag, og lærte blandt annet å lage en rett som heter : Phad thai...
Morro....... ; ))) var sammen med fire svensker.

Kan man ha det bedre??..fri, god tid og besøk....
Bongalowen vår,tror dere jeg likte fargen på døra og vinduene?? stemmer det,likte hele huset, kjempesharmerende..
Friske orkideer på bordet hver dag...
" Hei hvor det går".........- så chillien skvetter.....

Vi fikk høre at skulle man bli en god kone,måtte man smile imens man banket ting i morteren...det er ikke like lett,men jeg var heldig med dette bildet.... :>)
Klar- fredig....digg inn.....
Solnedgang,vin og en "god drøs"...ikke feil......
KARI TRAA - neste................................................................................................
TAKK til kameraten min, som fortalte oss om dette stedet.. ; ))
Snorkletur...så mye fine koraller,fisk og annet rart som guidene dykket ned å hentet opp til oss....
T - BONE skulle spille på koh -chang, bare fire dager etter vi dro....isj....
Terrassen vår, idyllisk ??
Isj,to uker går så fort.......TAKK for koselig besøk, vært konge å ha deg her,mimre om HALD - team tida for to år siden, og oppdatere seg på livet nå......GOD TUR HJEM,snakkes !!!GLAD I DEG "PLOY"
Thanan og meg......han vokser og gror....snart fem mnd....................
Man blir aldri for gammel til å leke......

NAMMMM.......se så fint de har pynta skjea og gaffelen....
Inger Hanne utenfor døra si på Saithip..der vi bodde sist.....
Frokost på senga hjemme hos meg....."froggy" følger med.....
Inger Hanne fikk kjøpt seg trekantpute og sent til Norge....
ØY - IDYLL...................................................................................................................................................

2 comments:

Inger Hanne said...

Å....*lengt*, eg vil tilbake til den turkise bungalowen vår i blue lagoon...sukk...
Glede med til neste gang!
Helsing ploy som sitte på ein nitrist lesesal i bergen (sjøl om det er helg!) Hardt å vere student...
KLEM

Anonymous said...

Hei vennen
Håper du koser deg? Det ser ikke dumt ut. Håper du snart er på msn igjen hadde vært koslig med en prat.
Stor klem og god helg fra Tonje